Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2010 15:48 - VIVACOM КРАДЕ ОТ АБОНАТИТЕ СИ
Автор: vivacom Категория: Политика   
Прочетен: 2097 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 25.05.2010 16:14


 В последно време отношенията ми с VIVACOM се превърнаха в сюжет от реклама на МТЕЛ с участието на Латинка Петрова. Живея в квартал Княжево. Повече от година съм горд клиент на VIVACOM. В началото телефонната връзка се губеше веднъж на три месеца за по седмица. По-късно това СЪБИТИЕ започна да се случва всеки месец. А от месец май започна да се случва по три пъти на месец. Три пъти по седем дни е равно приблизително на 2/3 от месеца. Т. е. за един месец аз ползвам 10 дни телефонната си линия. На това издевателство съм подложен не само аз. Всички мои съседи са подложени на същите мъки. При многобройните ни обаждания в VIVACOM разбираме, че причината да нямаме телефон е кражба на кабел. Да допуснем, че това е вярно (защото може и да не е) и фирма VIVACOM няма вина за това. Но VIVACOM знае, че това събитие се е случило и знае кои от нейните клиенти са без телефон. Вместо VIVACOM да се извини за това, че не може да осигури комфорта на своите клиенти и да обясни защо е така (според мен така се прави в европейските държави, така се прави и във фирмата, в която работя) от фирмата се правят на бити лисици. Можете ли да познаете какво пише във фактурата ми? Пише, че съм ползвал услугата ЦЯЛ МЕСЕЦ?! Товя според мен си е ЛЪЖА. А многоуважаемата фирма VIVACOM КРАДЕ от клиентите си! Това е отлична маркетингова стратегия за печелене на клиенти. Аз също се опитвам да правя реклама на VIVACOM :). Дано някой началник от VIVACOM прочете това та да се сети какво е учил по икономика и маркетинг.



Тагове:   Мтел,   Vivacom,


Гласувай:
1




1. grigorsimov - Това поведение или отношение е закономерни за всички фирми
25.05.2010 16:02
Защото в т.н. тайни протоколи, станали обществено достояние в края на 19-ти век, пише, че икономиката, т.е. бизнесът, ще бъдат организирани на спекулативна основа. А това значи, че ползата от производството или услугите, ще е само за "бизнеса", и по-точно, за стоящите над бизнеса, известни по целия свят, финансисти.
Обърнете внимание, че целият бизнес се върти около рекламата, която пък си е напълно узаконена и легализирана фирма на измама. А същите рекламни, т.е. измамни похвати се ползват и в "демократичната" политика – така благозвучно нареченият "политически или предизборен Пиар"!
Което ще рече, че не политиката или личностите на партиите са важни, а начинът на поднасянето им пред обществото. Или в прав текст, пак става дума за узаконена - "напълно легитимна" измама.
цитирай
2. анонимен - Съвет....
25.05.2010 23:52
Отсекъде очаквай пре*бавка / живеем в България все пак..........
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vivacom
Категория: Политика
Прочетен: 12508
Постинги: 1
Коментари: 2
Гласове: 0
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930